19. април 2013.

U nedelju svi na maraton!



Dragi moji,

Kratko & jasno U NEDELJU NA BEOGRADSKI MARATON! 

Prethodnih godina Beogradski maraton pratila sam da bi znala koje su to ulice Beograda zatvorene za saobraćaj, a ove godine ću učestvovati. 

Trčaću trku zadovoljstvaod 5 km. Za nekoga stazica, a za nekoga ozbiljna mukica od 5 km.  Ne gubim ništa ako pokušam, jer imam neki osećaj da će mi nedelja biti sjajna zabava, jer trčanje može i mora biti zabava ;)

Pitala sam se kako biti drugačiji pored onolikih trkača. MASKA!!! Koliko god zvučalo kao blesava ideja, to je taj znak prepoznavanja!  Onda smo svi jednaki bez obzira jesmo li sporiili ne ;) Oduvek su mi bili simpatični trkači koji nemaju standardnu “uniformu” i imaju neki blesav detalj na sebi,  a oni su se mogli videti na trkama zadovoljstva.  Zadovoljstvo - zabava- maska. To je to.



Blesave su bile i tolike pripreme i hvatanje daha po keju, mic po mic i da ne odem na Maraton, nema šanse! Pa zašta sam se toliko mučila?!

Ekipa adidas Run&Fun se lagano sastavlja, a svi mogu biti deo iste, bez obzira na godine, da li mršaju, žele da ostanu fit ili samo da se zabave & zategnu. Čekali smo sunce  da počnemo, a sjajan početak je okupljanje u nedelju 21.04. ispred Skupštine gde je START, a pored  “brzih” patika, ne zaboravite MASKU. Biće simpatično, sigurna sam.

Na Adidasovoj stranici https://www.facebook.com/groups/156922647804484/ sasvim jednostavno, osmišljena je prijava za adidas FUNNERE (RUN&FUN ekipu), samo par klikova i prijava je gotova. Tu će se razmenjivati iskustva iz ekipe, saveti trenera, objavljivati termini naših treninga i svakakve novosti koje će pratiti trčanje tima.

Vidimo se u nedelju na startu! Ostaje još koji dan za maskenbal – trku ;))))

Нема коментара:

Постави коментар